firebird vs. postgres

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Květen 31 08:19:21 CEST 2002

On Thu, May 30, 2002 at 10:11:17PM +0200, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:
> [...]

 Mozna az reknete podminky nasazeni te DB, tak se ozve nekdo kdo zna
firebird a pak nekdo kdo zna PostgreSQL a dostanete popis reseni
daneho problemu. Pak bude jiste mozne posoudit co se pro vas pripad
hodi vice.

> To máte tak, jakmile se dotknete Postgres, tak se dotknete velkého
> kultovního
> místa, a prakticky na 99,99% vyvoláte flame. Někdy přemýšlím, zda je možné

 Podivejte se do archivu na debaty o PostgreSQL a vyberte co z toho je
flame a pak zkuste to procento prepocitat jeste jednou....

> získat reálné informace o PostgreSQL jinak, než vlastní zkušeností.

 Muzete napsat jake informace z toho co jsem psal nebyla fakta? A jake
realne informace vam chybeji? Urcite nebude problem pokusit se vam
tyto informace doplnit. PostgreSQL vubec neni bez problemu, ale
zaroven to take neni ta DB z dob verze 6.5 kterou jeste stale dost
lidi nosi v hlave pod pojmen PostgreSQL.

Vetsinu svych dopisu se snazim psat bez emoci a pokud mozno i behem
psani toho dopisu si ta fakta overuji (jedine co se mi uz nepodarilo najit
by ten graf o kterem se hovorilo, ale pokud si pamatuji takova mereni
delal GreatBridge).

       Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>