3com + modul

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 31 08:39:59 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 08:22:53AM +0200, Ing. Martin Homola wrote:
> Dobry den, potreboval bych poradit: v systemu RH 7.1 jsem pridal kartu 3com
> 509 do ISA sbernice,
>  zkompiloval pro ni modul, ale nemohu nikde najit syntaxi parametru, ktere
> se tomu modulu predavaji.
> Muzete me, prosim, alespon nasmerovat na nejakou  dokumentaci?

Karty 3c509 obvykle žádné zvlaštní parametry nepotřebují, pokud mají
vhodně nastavenou I/O adresu a pracují v PnP režimu. Tyto hodnoty se
nejlépe nastavují pomocí DOSové konfigurační diskety.

Jinak parametry jaderného mudulu si můžete zobrazit pomocí příkazu
modinfo. Např. 'modinfo 3c509'.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       Unis Computers, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz