rpm zavislosti

Pátek Květen 31 10:40:40 CEST 2002

Erik Jahn píše:

> Mate pravdu, chce to klid. Mezitim tady instaluju 3 stroje a beham mezi tim.
> Omlouvam se, ze jsem nevynalozil primerene mentalni usili ;-) BTW, slysel
> jsem o URPMI - neresilo by to podobny problem jednim vrzem?
	urpmi neznám, ale pěkný klikací nástroj je kpackage.
Výsledek obvykle odpovídá vynaloženému úsilí, takže se nedivte. Podobně je
tomu s odpověďmi v konferenci, jejichž kvalita dost koreluje s množstvím
uvedených informací...

> Ale to uz je pouze jen retoricka otazka.
	To musíte vědět vy - řečnická otázka je taková, na kterou mluvčí
nečeká odpověď (a obvykle si odpoví sám). Adjektivum rétorický má jiné
konotace.