OT: plochy TFT monitor

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 31 11:44:36 CEST 2002

Prijde na to kde je a jakou ma barvu.
Prikladne pri sledovani filmu to pekne razi, kdyz na cernem
podkladu mate jasne zeleny bod a kousek dal na bilem pozadi modry.

Mne osobne to vadi a to hodne - obzvlaste kdyz ten notebook je uplne novy a
nestoji pet padesat.
JM

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.