squid orezava vsechny cookies

EHP ehp na email.cz
Pátek Květen 31 12:15:26 CEST 2002

Dobry den,

mam problem s nekolika strankami - snad nejpalcivejsi je to kdyz chci
poslat smsku na paegas (pardon t-mobile) z www.sms.cz, pokazde kdyz dam
odeslat tak se mi objevi uvodni stranka t-mobile a zadna smska se
neodesle. Pravdepodobne mi squid oreze vsechny cookies (i kdyz mam
nastaveno always_direct). Kdyz zkousim jiny proxy server (treba
webwasher) tak ten to nedela, ale zase necachuje a to na me pomale lince
je dost znat. Nevite nekdo jak prinutit squid aby se choval "normalne" ?
Jeste dodavam ze zadne filtrovani hlavicek zapnute nemam, jenom odstranuju
reklamy pres jesred, ale ten na to nema vliv.

--
EHP