kniha Linux - Internet server

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Květen 31 12:45:30 CEST 2002

> behem minuleho roku (zhruba v obdobi Invexu) se tu probiralo opetovne
> vydani subj.
> Ted jsem se koukal na stranky Neocortexu, kde byla kniha v sekci
> "pripravujeme" a uz tam neni
> (a neni ani mezi vydanymi). Myslim, ze by byla velka skoda, kdyby tahle
> skvela kniha nemela znova

Pred delsi dobou se tu o tom vedla slusna flamewar. Pan Kouba (Neokortex)
proti zbytku. Jeho stanovisko bylo (ale on se vam treba ozve sam), ze knizka
je par let stara (4?) a nema sanci na uspech a tudiz by se nezaplatila.
Ostatni tvrdili (i ja se k tomu klonim), ze by se rozebrala stejne, jako dve
predchozi vydani. Podle me se z ni stal temer kultovni predmet (taky jednu
mam, hec!) a k jejimu vlastneni cloveka nevede jen potreba se z ni neco
naucit.
Ale je pravdou, ze pokud by mela vyjit, chtelo by to trochu revidovat.
Osobne bych do ni sel znovu, pokud by zustala rozsahem a zamerenim stejna,
jen pro zmenu popisovala jine programy (misto sendmailu postfix, nebo qmail,
misto bindu treba djbdns, misto inetd...)

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Budeme flamewarit znovu? :-)