chyby ext2 fs

Jan Povolny povolny na pf.ujep.cz
Pátek Květen 31 12:39:34 CEST 2002

>   Uplne jsem z vyse uvedeneho nepochopil, jestli jste na disk poustel
> fsck. Pokud ne, tak to rychle udelejte. Pokud ano, za jak dlouho po
> probehnuti fsck se zase zacnou chyby objevovat? Co fsck rikalo?
>   Nejsou v logu nejake jine hlasky od ext2 ci IDE?
>
>   Honza

*** fsck jsem poustel, bohuzel vam uz nereknu, co vyhodil za chyby, ale
bylo jich dost a cca po dvou dnes se znovu zacala objevovat tato hlaska.
Ten server nechci checkovat, kdyz bezi a je velmi slozite si vyhradit dobu
na servis. Zalohu samozrejme mam, jeste tu dobrou, chyba se vyskytuje az
asi poslednich 14 dni.

Jan Povolny