zatuhl? syst?m d?ky ne?iteln?mu CDROM - lze ?ist? zru?it tento stav?

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 31 12:58:38 CEST 2002

Martin Hassman <martin.hassman na vscht.cz> wrote:

 : S necitelnymi CD myvam taktez problemy. Porovnaval jsem chovani wokna/linux, ale zatimco pod okny musim mnohdy
 : restartovat, abych mohl pokracovat v praci, tak pod linuxem se mi (zatim) nikdy nestalo, ze by zatuhl cely system
 : (vyzkouseno pod RH 7.1). S CD-ROM nejde pracovat, nejde otevrit (ani cudlikem, ani napr. prikazem eject), objevuji se
 : chybove hlasky v logu, ale system nikdy vyrazne nezatuhle a mohu pracovat dal s tim, ze CD vytahnu pri nejblizsim
 : restartu.

 : Ale uvital bych zpusob, jak otevrit cd-romku bez restartu.

poslat cdromke ioctl aby sa unlockla. Kedysi som na to napisal
kratky program v C, ale uz zdrojaky asi nevyhrabem. Ale mozno
setcd(1) s parametrom -l robi to iste (neskusal som...)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |