Zvedavý Fritz! USB

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Květen 31 14:09:12 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002, Pavel Just wrote:

> Zdravím.
>
>    Mám ISDN TA Fritz! připojený přes USB. Naproti je ASUS přes seriovou
> linku . Mezi tím je ústředna Ericsson BP250. Pokud mi má zvedat Fritz,
> spojení se nenaváže, viz první výpis z messages. Pokud volá Fritz a zvedá
> ASUS, spojení se naváže bez problémů. Co mám špatně ?.

Nenapada me nic objevneho, jen proverit, zda je dobre nastavene MSN,
na ktere modem reaguje. Pokud by bylo na fritzovi spatne, pak to dopadne
prave tak. Dalsi moznost je, ze se nepotkaji protokoly, ale protoze jste
zkousel hdlc i x75 a fritz oba umi, pak je to temer vylloucene. To by
musel mi fritz natvrdo nastavene, ze prima jen a pouze treba na v120 -
vubec nevim, jestli je neco takoveho mozne, a logicky bych cekal, ze
akceptuje protokol volajiciho, pokud takovy umi.

--
Ondrej Koala Vacha