UnitedLinux?

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Květen 31 17:05:39 CEST 2002

Dne pá 31. květen 2002 15:25 jste napsal(a):

> Vzdyt RedHat je americka, komercni distribuce, zamerena na americky
> trh, ktera kasle na podporu vychodni evropy. (Diky obetavym lidem,
> nastesti vznikla ceska odnoz RedHatu).
> Debian  - to je (pro me) kultovni zalezitost.
> Mandrake - dost se snazi, drzim jim palce.
> SuSE - napul CESKA, komercni distribuce, s CESKOU podporou,
> s CESKYM vyvojem, s CESKYMI manualy, na kterou kazdy jen
> nadava, protoze firma SuSE se rozhodla ze nebude zverejnovat ISO
> obrazy instalacnich CD. (Je to jeji rozhodnuti a nebudu to komentovat)

Je to asi tak nejak si myslim podobne....Nic ale nema proti zadne distribuci,
zkousim je vsechny, neco se libi tamhle, neco jinde, ted dlouho jsem v
Debianu.

> Muj nazor:
> Chtel bych Linuxu pomoci, ale neumim programovat, neumim dobre
> anglicky, abych mohl prekladat do cestiny, na manualy si netroufam,
> a proto moje volba, ze jsi koupim krabici SuSE (za smesny peniz oproti
> Microsoftu), podle mne vice pomuze Linuxu, nez abych si stahl instalacni
> CD RedHatu z internetu.

Muj nazor je: pokud budu stahovat *.iso, pripadne cokoliv, v rozsahu minimalne
2x650MB, pak pravdepodobne zaplatim minimalne za ta MB kolem 1500-2000Kc:
srovnatelne se SuSE distribuci obsahujici navic docela slusnou prirucku pro
zacinajiciho linuxaka.

> P.S.1 - Je to muj osobni nazor, a nechci v teto konferenci vyvolavat
> flamevar.

Tez tak, jen nazor, i moj je podobny.

> P.S.2 - Nejsem reklamnim agentem SuSE

Ani ja ne, nikdy jsem nebyl, prvni jsem ale mel sveho casu SuSE 6,x, ani uz
nevim, a s tim paradoxne velike potize, nakonec mne tenkrat zachranil prave
Red Hat a kluci, kteri se  mu venuji po ceske strance, za coz jim patri muj
dik a maji muj obdiv, ostatne jako vsichni, kteri prispivaji k sireni linuxu.

> P.S.3 - Verim, ze UnitedLinux je prinosem.

Jen ale aby to nebyl onen kockopes:-(

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                  ICQ: 38405650