jsp stranka v kodovani utf-8

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Květen 31 20:57:49 CEST 2002

Zdravim,
reseni prekodovani cestiny z formularu v servletech je popisovano napr. v
clanku http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=2&idc=191. Podle nej prevede
browser jednotliva vstupni pole do standardniho kodovani 8859-1 a
programator musi v servletu prekodovat retezce zpet do sveho kodovani.
S pozdravem

Zdenek D.

"Jiri Chaloupka" <dev na b2bexpander.com> píše v diskusním příspěvku
news:200205311845.27997.dev na b2bexpander.com...
> [...]
> prostredim, treba mi nekdo poradi. Nevim jestli se budu ptat spravnym
> zpusobem.
>
> Mam jsp stranku, kterou jsem v netbeans nastavil(text properties) v utf-8.
> hlavicce posilam prohlizeci kodovani utf-8
> (<%@page contentType="text/html; charset=utf-8"%>)
> v html hlavicce mam to same.
> Znaky se zobrazuji spravne, ale kdyz vyplnim a dam odeslat formular a jeho
> obsah vytisknu na obrazovku, dostanu ne ceska pismena ale ruzne znaky
> odvozene od velkeho A jako A s dvema teckama, A s dvema carkama a pod.
Tyka