apcupsd vypnuti UPS

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Květen 31 21:15:34 CEST 2002

"David Trcka" <trcka na poda.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.44.0205300820050.5442-100000 na ns1.poda.cz...

> UPS se ma spravne chovat tak, ze kdyz dostane prikaz k vypnuti pri
> pritomnem napajeni ze site (a ten prikaz ona behem haltu dostane), mela by
> se vypnout a zapnout. Pokud to neudela, je to chyba UPS a ne pocitace.
Pokud me pamet neklame, tak kdyz jsem provozoval APC UPSky s originalnim
PowerChute demonem pro Linux, tak ten mel v konfiguraku parametr, kterym se
rikalo, zda ma UPSka toto vypnuti a zapnuti pri obnoveni napajeni provest.
Demon to tusim nastavoval primo do UPSky pri svym spusteni, takze podle me
je tato vlastnost alespon u APC UPSek konfigurovatelna softwarove. Pokud si
ale dobre vzpominam, tak to umely jen SMARTky, ale uz je to docela davno,
takze mozna se pletu.
S pozdravem

Zdenek D.