mplayer + aalib

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Listopad 1 08:23:38 CET 2002

Preji krasny den !

Byla tu vzpomenuta knihovna aalib. Nedalo mi to a vyzkousel jsem
ji (verze aalib-1.2-4.src.rpm). Mplayer sice jede, ma to ovsem
jedno velke ALE.

Jak se to da provozovat na konzoli ?
Podarilo se mi uspesne spustit prehravac pod X-y (otevrelo se
nove textove okno) a celkem se na to i dalo koukat, kdyz to
"rozliseni" bylo rozumne (napr. kdyz jeden vede druheho je
docela dobre poznat, ze ten vlevo je kun :)

Ovsem nechodi to uspokojinve na konzoli. Zkousel jsem zadavat
rozmery 80x25, zkousel jsem i trochu ubirat v obou smerech, ale
porad to vypada blbe - jako by se prehravalo "ob radek" - jako
by ten zobrazovany retezec "pretekal". Dale se mi zda, ze cele
rychle roluje nahoru - uplne dole se vypisuje stavovy radek a
ten pak lehce problikava nahodne na zbytku obrazovky ...

Takze provozujete to nekdo na obycejne textove konzoli ? Pokud
ano, s jakymi parametry ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s