GIMP, www.gimp.cz

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pátek Listopad 1 08:37:20 CET 2002

	Pokud jse hlavne o tu vyuku v cestine, poohlednete se po knize
Jakuba Steinera. Neznam presne jeji nazev, je to neco ve smyslu "Umime to s
Gimpem" nebo neco podobneho. Budto pujcit nekde v knihovne nebo rovnou
koupit (NAVA, BEN).
	Je to praktictejsi, ze muzete mit spusteny Gimp, otevrenou prirucku
u toho a experimentovat do aleluja.

	S pozdravem

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj

Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz