problemky v TV kartou

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Listopad 1 11:35:34 CET 2002

Ivo Kocvara wrote:

> Tak to bohuzel neni muj pripad :-(. Nemam ani RH, ani Mandrake (ani
> jinou distribuci), a xawtv jsem kompiloval ze zdrojaku.

Muze to byt tim, ze ta karta jednoduse volume neumi - to je pripad kupr.
meho 3demona pv951, ktery pro ovladani zvuku pouziva cip pic16c84. Ten
umi zvuk akorat vypnout a zapnout. Volume se da nastavovat jedine pomoci
line-in mixeru ve zvukove karte.

--
Jindrich Makovicka