"Zavzdusnena" sitova karta

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pátek Listopad 1 14:10:50 CET 2002

On Fri, 2002-11-01 at 07:47, Petr Horacek wrote:
> Dobry den preji
> z niceho nic (vim, nic neni z niceho nic) mi na serveru zacla zlobit
> sitovka - Realtek 8139 na 100Mb. Jako by se zni stala tak 1 Mb sitovka,
> odeslani prazdneho mailu trva pres 5 minut (Qmail), overovani pres Putty a
> SSH trva dobre 2 minutky (driv to bylo na klik). Behem asi 3 minut je na ni
> pres 400 kolizi.
> Znamena to, ze mi odchazi sitovka nebo neco jineho? S kabelazi se nic
> nedelalo.
> Diky za pomoc
> Petr

takto:
stalo sa odvtedy nieco na sieti (nejake zurive prerabanie - niekedy
staci prehodit jeden kabel a je to v haji) ak nic
skuste ist na konzolu a unloadnut a loadnut modul
ak ani to nie skuste ju prehodit do 10 rezimu
pripadne ratajte s tym ze odisla kedze realtec sietovice maju bohuzial
kvalitu v urovni cinsky triciek (=~ kapesnik hartipa ;)
doporucujem nejaku lepsiu kartu v kazdom pripade - hlavne pokial sa
jedna o server

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com