Stahovani balicku pomoci urpmi

Alex Mayer alxmjr na seznam.cz
Pátek Listopad 1 14:40:57 CET 2002

DD,

Mam Mandrake 9 a chtel jsem si pomoci urpmi stahnout mplayer z PLF.
Zadal jsem tedy do urpmi:

urpmi.addmedia plf http://plf.wwwhost.biz/files/9.0 with hdlist.cz

hdlist se spravne stahnul - vsechno v poradku.

V rpmdrake jsem potom vybral balicky s mplayerem, ktere se v pohode
stahovaly. Nakonec ale instalace padla na nejakou chybejici knihovnu.
Chtel jsem tedy knihovnu doplnit a zopakovat instalaci. RPMDRAKE ale
zacal *vsechno stahovat znovu od zacatku*.

Snazil jsem se stazene balicky najit na disku, ale nenasel. Problem
je, ze mam jen modem a stahovalo se to pul hodiny.

Je to tedy tak, ze urpmi po instalaci balicky smaze?
Da se toto chovani nejak ovlivnit - aby downloady zustavaly nekde na
disku?

Diky.

--
A.Mayer

Reklama:
DUMPINGOVÉ CENY ve všech obchodech Internet Mall!
http://www.mall.cz - ověřte si to!