E-mail klient zvladajuci...

Matej Cepl cepl na komensky.surfbest.net
Pátek Listopad 1 17:15:20 CET 2002

On Tue, 29 Oct 2002 19:48:09 +0000 (UTC), Stanislav Meduna wrote:
>  Moznost 2) ma napr. Mozilla, ale program zvladajuci 1)
>  (samozrejme za predpokladu, ze to POP server vie) som pre
>  Linux nenasiel. Nanajvys mozem obmedzit max. velkost
>  stahovanej spravy. Kedze to ale bez problemov zvlada
>  tak moj iPaq, ako aj T68i, verim, ze sa najde aj
>  linuxovy klient :-)

No, řešení které mě napadá asi není nejelegantnější, ale má své výhody:

- zařídit si účet na www.fastmail.fm
- nastavit forwardování veškeré pošty došlé na ten POP účet na fastmail
- nastavit si svého IMAP klienta, aby dělal co má
:-)

Matěj