óda na SuSE 8.1 :-)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Listopad 1 23:18:07 CET 2002

On Fri, Nov 01, 2002 at 08:35:58PM +0100, Jiří Cvrk wrote:
> dorazil 29teho. Dnes jsem do nb ibm zalozil dvd a behem 20minut vse naklikal
> optickou mysi pres usb.

No, pár drobností by se našlo:
  - bez "acpi=off" nenabootuju (ale to může být problém HW)
  - tradičně bylo potřeba dokopírovat jeden soubor, aby chodil YOU
  - přestože v parametrech jádra zadám "hda=ide-scsi hdb=ide-cd",
    snažil se mi vnutit dvě vypalovačky a dvě CD, dokud jsem mu tu
    autodetekci nezatrhl
Ale celkově jsem spokojen, ještě jsem zvědav, jak bude běhat ten
autoinstall.

> Akorat ten dizajn se mi libi mene, nez u 8.0.

Mně se spíš zdálo, že dá méně práce upravit default design KDE na
decentní vzhled podle mého gusta. Ale já upgradoval ze 7.3.

Mimochodem, ještě praktická poznámka: po upgradu a konfiguraci se mi
totálně zmršil vzhled truetype fontů v Mozille (1.2beta, ne ta z instalace).
Po asi půl hodině jsem zjistil, že zatímco předtím musela Mozilla sama
používat libfreetype na vyhlazování, teď to udělá přímo X server. Takže
se ten font nejspíš vyhlazoval dvakrát a výsledek byl katastrofální.
Stačilo to v konfiguraci Mozilly vypnout a fonty jsou zase v pohodě.
Není to nic objevného, ale třeba tím někomu ušetřím pár minut hledání...

                                                         Michal Kubeček