your mail

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Sobota Listopad 2 10:16:34 CET 2002

Michal Kubecek (mike na mk-sys.cz) wrote:
> To, co teď napíšu, se vám možná nebude líbit, ale já to tak cítím.
> Pokud je někdo natolik laikem, že nedokáže pochopit manuálovou stránku
> k mount nebo fstab, neměl by je používat. Místo toho by si měl buď
> sehnat někoho, kdo mu to nastaví, nebo nastudovat základní literaturu,
> díky níž ty manuálové stránky pochopí (nebo je nebude potřebovat).
> Step-by-step návod naslepo nadělá IMHO víc škody než užitku.

Bohuzel musim souhlasit s panem Kaminem, sic mi prijde vyrazne lepsi
metodika uceni se necemu to, kdyz clovek `reverse-engineeringem` (;))
zkouma vysledky neceho, co mu jiz funguje a pripadne si hraje s ruznymi
drobnymi zmenami (pricemz se nauci to, jak to delat sam), nez kdyz podle
tri manualovych stranek, kde rozumi maximalne predlozkam a spojkam,
nastavuje neco, u ceho nema paru, k cemu to slouzi ...

Dobre napsany step-by-step navod vyresi problem, a pokud je uzivatel alespon
trochu inteligentni, pomuze mu pochopit problem hloubeji ...

Dobre je tohle videt napr. pri programovani - vy, kdyz si prectete definice
a pouziti 150 funkci z nich dovedete napsat program, aniz byste je kdy
videl pouzity v nejakem priklade?

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]