mplayer 0.90pre9 a xvidix s ATI Rage128 PRO

byzantineos byzantineos na seznam.cz
Sobota Listopad 2 13:23:07 CET 2002

Když spouštím mplayer s parametrem -vo xvidix, soubor s filmem je větší
než je jeho reálná velikost a jelikož okno s mplayerem je nastaveno na
tu reálnou velikost, vidím pouze část filmu. Zkoušel jsem přehrávat film
s -vo x11 a vše bylo v pořádku (samozřejmě chyběla hardwarová
akcelerace). Postupně jsem zkoušel několik parametrů až jsem spouštěl
mplayer takto:
mplayer -vo xvidix -x 640 -y 288 -geometry 640:288 -aspect 20:9 -xy 640
	peacemaker.avi
Nic z toho nepomohlo. Nevíte někdo co mám udělat, aby se film přehrával
ve skutěčné velikosti a vešel se tudíž celý do okna přehrávače při
použití xvidix video výstupu?

Vaclav Novak
--
Red Hat Linux 7.3