uceni psani na klavesnici

Mirek Dobsicek m.dobsicek na sh.cvut.cz
Neděle Listopad 3 00:52:35 CET 2002

On Sat, Nov 02, 2002 at 05:06:58PM +0100, Mirek Dobsicek wrote:

 > v ceske konferenci linuxu jsem se dozvedel ze jste vytvoril
 > ceske balicky pro gtypist. Moc bych po nich touzil. Jsou nekde pristupne
 > prosim?

Dobry den,

opravdu jsem pocestil gtypist. S temi ceskymi balicky ale nevim, jak
to presne myslite. Cestina je integrovana jako jedno z jazykovych
prostredi primo v distribuci (>2.6), takze staci nainstalovat gtypist
a mit spravne nastavene prostredi (LANG=cs_CZ) a gtypist bude mit
ceske prostredi. Ceske lekce pak spustite jako gtypist cs.typ,
ale to uz je vse popsano (v take ceskem) prilozenem manualu. cs.typ
je stejne jako lekce v jinych jazycich primo soucasti distribuce.

Doporucuji stahovat z:
http://www.gnu.org/software/gtypist/

Doufam, ze to bude k necemu uzitecne, a dekuji za vas zajem :)

Ja nejsem clenem linux na linux.cz. Pokud tam vznikly takoveto nejasnosti,
preposlal byste prosim tento mail? Byl bych vam za to moc vdecny.

Zdravi
Hynek Hanke