mime/types a prirazene programy

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Neděle Listopad 3 10:13:11 CET 2002

On Sat, Nov 02, 2002 at 11:26:22PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Mělo by to jít nastavit v /etc/mailcap (pro všechny) nebo ~/.mailcap
> (pro uživatele).

Jpeg jsem vyresil. Problemek se soubory .xls pretrvava. Oteviraji se mi
abiwordem. Pritom v /etc/mailcap jest radek
application/vnd.ms-excel; gnumeric '%s'; description="MS Excel spreadsheet"; test=test -n "$DISPLAY"; nametemplate=%s.xls
/etc/mime.types
application/vnd.ms-excel			xls xlb

napotvoru mutt jako attachment stale hlasi
[applicaton/MSWORD, base64, 21K], nevite kde jeste lze priradit xls k
applcation/vnd.ms-excel potazmo k gnumeric.

Diky
-- Dalibor Straka