lingea lexicon pod RH8.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Listopad 3 15:26:29 CET 2002

On Sun, 3 Nov 2002, Judy wrote:

> mam problem s lingea lexiconem pod RH8.0, v 7.3 mi to behalo
> perfektne, a v RH8.0 uz ne (nejde ani nainstalovat), zkouseli jsme to
> na vice pocitacich (vsechny RH8.0) a ani na jednom jsme to nespustili.

Sice neodpovídám těm, co si hrají na anonymy a neumějí se podepsat ani do
From ani na konec dopisu, co neumějí ani pozdravit a poděkovat za
případnou radu a co si neumějí nastavit emailového klienta tak, aby
korektně zalamoval řádky, ale dnes mám dobrou náladu, protože před chvílí
vyhrál MotoGP můj favorit Alex Barros :)

Problém bude pravděpodobně v tom, že na systému chybějí kompatibilní
knihovny ze starší verze, se kterými byla aplikace zřejmě zkompilována.
Takže by mohlo pomoci nainstalovat balíčky compat-libstdc++*.rpm.
Pokud to nepomůže, pak se dá zkusit pustit strace na příslušnou binárku.
V každém případě věta "ani jednou jsme to nespustili" dává málo informací,
protože to muselo vypsat nějakou chybovou hlášku atd.
Jako poslední věc používám to, že celou chybovou hlášku předložím
vyhledávači Google, který mi většinou poskytne aspoň směr, kudy se vydat.

R. Vybíral