F-lock na klavesnicich

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Listopad 3 00:38:41 CET 2002

Ahoj!

> stal jsem se stastnym vlastnikem klavesnice od Logitechu - maximalni
> spokojenost, ale znacna nevule k tlacitku `f-lock` ...
> Jedna se o to, ze po vzoru novych MS klavesnic ma i tato defaultne
> prenastavene F-klavesy, cili abych se dostal k vecem typu F2, tak musim

Prvni co me napadlo pri "F-lock" bylo "F*cking-lock" :-).

> nejdrive zapnout kouzelne tlacitko `f-lock` ...
> Zajimalo by me, jestli jste nekdo resil zapinani tohoto tlacitka softwarove
> (podobne, jako je tomu u numlocku), popr. jestli neznate zpusob, jak k tomu
> dospet ...

A co ty klavesy generujou kdyz je F-lock vypnutej (ve 2.5.45 by na to
mel byt debug)? S touhle micro$ofti skodolibosti jsem se jeste
nesetkal..
									Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org