Palm, RedHat 8.0, GNOME

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Neděle Listopad 3 22:06:43 CET 2002

Hello.

Mam problemy s rozchozenim vyse uvedene kombinace.
Kdyz jsem root, je to OK.
Kdyz jsem obycejny user, neni to OK - ten GNOMEovsky program pro
registraci Palmu a uzivatele se mi kousne a nereaguje...
Postupoval jsem podle nalezenych navodu, ale ty se lisi (napr. u jednoho
je pouzito na vytvoreni /dev/pilot 'ln' a u druheho 'ln -s' a tak).
U RH 7.3 mi to chodilo a nemuzu si vybavit zadny specialni postup, ktery
bych tenkrat delal... :-( Neco je u RH 8.0 jinak?

Urcite to je strasne trivialni vec, ale nejak nevim, kudy do toho...
Zkousel jsem i pridat uzivatele do skupiny uucp, ktera ma prava k
seriovemu portu, ale nic...

Poradite? Diky...
(Jo, v messages neni nic.)

--