zakl. deska - P4 2,4 GHz + RIMM

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 3 23:08:41 CET 2002

Dne Sun, Nov 03, 2002 at 03:54:34PM +0100, damned napsal:

> - Intel P4 2,4 GHz (pry je uz nejaky novejsi s externi frekvenci 533?)

Jo, je to v zasade standard. 400 jsou pomalu na ustupu. Cenovy rozdil totiz
neni zasadni (porovname li 400 a 533 verzi o priblizne stejne frekvenci).

Jak by se Vam libila P4T533 od asusu. Udelam li jim trochu reklamy, tak na
tomhle MB se ted buildi OO a bez problemu.

> - chipset znamy pro "lmsensors"

To jsem nezkousel. Ale mam pocit, ze na intelu 850 zatim sensors podporovany
nejsou.

> - cena do 15 000,- Kc (s DPH ;o), ale radeji levnejsi, abych neumrel
> hlady

15000 jen za MB? do toho se vejdete se velkou rezervou.

> - bylo by fajn, kdyby to podporovalo USB vepredu na bedne

tohle umi bez problemu.

> - bylo by fajn, kdyby to podporovalo regulaci otacek vetracku

ma to nejaky ten q-fan co zpomaluje

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.