configure --host && libtool

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Pondělí Listopad 4 02:49:01 CET 2002

nektere baliky nepoznaji muj typ hostu ( configure parametr --host),
zjistil jsem, ze napriklad i686-linux-gnu zkompiluje shared knihovny
(vycetl jsem to z gtk+ config.guess)

1. jak poznam, ci je to chyba, ze se host neuhodne automaticky? balicku?

2. v clanku na rootu (kompilujeme ze zdrojovych kodu...) jsem si vsiml
textu:

> Zapomněl jsem ještě dodat, že každá knihovna má vlastní tabulku,
> která udává, na jakých jiných knihovnách je závislá. Ty se pak
> přilinkují k dalším aplikacím za spuštění. Ovšem může být
> závislá na jiných knihovnách. a přitom to v tabulce neuvést, Pak
> musímé tyto závislé knihovny přilinkovat již při kompilaci.

to pozoruji, ale jak ovlivnim, ze ma knihovna tuto magickou tabulku
ma/nema a ma ji spravne? libtoolem?

Daląí informace o konferenci Linux