jednorazove hesla s PAM ?

bl bl na mavipet.sk
Pondělí Listopad 4 07:55:02 CET 2002

> PS: ako inak by sa dala vyriesit 'vyssia'  bezpecnost ako klasicke
> meno/heslo [ssh/https].
> PS2: SecurID a podobne HW su dost drahe, takze o tych neuvazujem.

ja som este pocul o systeme kde sa vzdi vygenerovalo par jednorazovych
hesiel ktore boli v dany okamzik platne po pouziti sa zneplatnilo vcetne
tych co su nepouzite a vygenerovane predtim. Ale ci existuje taky PAM
modul netusim. A navyse treba nejak donutiti uzivatelou aby si  vzdi po
prihlaseni vygenerovali dalsie hesla. alebo aby system po "minuti"
posledneho automaticky poslal nove vygenerovane (ale toto bi som robil
len na zabezpecenych spojeniach.

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z