HW: I/O porty do PCI

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Listopad 4 09:25:51 CET 2002

Dne st 30. říjen 2002 08:01 jste napsal(a):
> Preji krasny den !
>

> Mel bych tu jeden dotaz z trochu jineho soudku.
> Dostal se mi do ruky radic firmy Kouwell KWE 220N-2 (2x LPT),
> cip je od firmy NetMos. Pod Win95 to chodi bezvadne, na

S cipy NetMos ma jen dobre zkusenosti, chodi naprosto bez potizi (pod
Linuxem). Pod win se obcas nejaky problem vyskytne (LPT na win -> nechodila
mi floppy, konflikt irq nebyl, COM na W2K na joukokoliv aktivitu na comu
odpovedeli zatuhnutim :-)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners