Prosim o pomoc - router/firewall

Petr Hrebicek petr.hrebicek na ceistat.com
Pondělí Listopad 4 09:56:47 CET 2002

Dobry den.
Dekuji za pomoc.
> Používáte privátní adresy a NAT, rozumím tomu dobře?
1) NAT nepouzivam, mam verejne IP adresy.

> Tipuji, že nemáte povoleny forwardované pakety se stavem
> RELATED,ESTABLISHED mezi eth0 a eth1, tj.
Tohle opravdu nemam, hned to jdu vyzkouset

> No, pokud používáte NAT a vypnete iptables, samozřejmně to přestane
> překládat adresy.

Ale ja i po vypnuti iptables (nebo po zavedeni pravidel ACCEPT pro
vsechno)
porad muzu PINGnout ze stanice na Internet, i se spravnym prekladem
jmen.
Ale HTTP, FTP atd. stale nejde.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002