OT: Internetbanking CS konecne funguje (?)

Jan Švec jenik na jikos.cz
Pondělí Listopad 4 10:00:05 CET 2002

Dobry den,

nedavno tady probehla diskuse o Internetbankingu (co kde funguje a nefunguje
pod Linuxem). Ceska Sporitelna zavedla udajne "novy a lepsi" Internetbanking a
tak jsem se rozhodl ze ho vyzkousim. Sice ho nemam zrizeny (protoze ty lamy v CS
nejsou schopny prevest ucty ze stareho Internetbakingu do noveho :-( ), ale
na strance maji moznost vyzkouseni pomoci DEMO uctu. No abych to neprotahoval -
zkusil jsem ho a prestoze me to upozornilo, ze bez IE5 a lepsiho si neskrtnu
(i kdyz - pouzivam Mozillu 1.0.1, takze to kriterium "lepsiho" splnuji ;-)),
podarilo se mi bez problemu prihlasit a brouzdat po tom demo uctu naprosto bez
problemu. Pokud je tu nekdo, kdo tam ma zrizeny ucet a vyzkousel to, muzete dat
vedet, jestli to skutecne funguje i jako "ne DEMO" ? (Predpokladam ze ty skripty,
co se staraji o zobrazeni jsou stejne, takze by to snad melo jit...).
Diky

--
Jan Svec
FZU AV CR