Problem s HW - je to normalni?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 4 11:08:48 CET 2002

| Odesílatel: Jan Houstek <housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz>

Jeste do teto doby jsem to tipoval na CPU...

| Tak timto to 100% nebylo. Mel jsem BIOS nastaveny jako nejvetsi posera,
| dokonce jsem mel podtaktovanou desku, procesor i pameti z 266 na 200.
|
| Nicmene mi to nedalo a pote, co jsem zachranil a zazalohoval data jsem si
| na jinem stroji pripravil system a nakompiloval kernel a jako posledni
| pokus jsem po pak strcil do toho pocitace-diskozkouta, a ten jako by to
| tusil se od te chvile chova jako vymeneny ... vse funguje jak ma, vsechny
| mozne zatezove testy zvlada, uz jsem postupne vyladil BIOS na maximalni
| vykon a zda se, ze je vse v poradku.

Tak to vypada na disk. Teda na znicena data na nem. Pred tydnem mi
(ZASE!!!) zacal odchazet disk (nesmysly v adresari), uz par mesicu predem
se system choval naprosto divne (vytuhy, necekane reakce), no a po
prekopirovani souboru (nikoli celych partition) na druhy disk je system
nejaky pevnejsi. Sice nektere veci se mi rozmrvily (chyby v datech), ze 3
partition mam na nekterych vic, na nekterych min dat (pocet souboru sedi,
soucet jejich velikosti je jiny o desitky MB). Nojo, IBM...

Tim ze jste to nainstaloval na jiny disk jste tam dal system ktery neni
binarne nakopnuty, tudiz jede jak ma. BurnBX a pod je lepe spoustet z
diskety, eliminujete pripadne nakopnuty system. Docela se na to hodi LRP.

Zdravi JL.