OT: citlivá data

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 4 10:39:34 CET 2002

On Mon, Nov 04, 2002 at 09:22:09AM +0100, Vladimír Náprstek wrote:
> Dobrý den, v rámci bezpečnostního projektu ve firmě potřebujeme
> přesněji specifikovat termín "citlivá data". Kromě osobních údajů se
> už názory značně různí. Mohu se optat, jaká data považujete/jste
> prohlásili za citlivá?

 Presne ta data u kterych mame pocit, ze jsou citliva :-) Pokud to
 nevite tak bych ciste analyticky zvazoval proc mne to vlastne
 zajima a nedelam-li neco jen pro "delani" samotne. IMHO si zivot sve
 potreby vynucuje sam, sve nad ramec tohoto jsou vetsinou jen umele
 vyvolane a nasledne resene problemy (oblibena cinnost casto financovana
 napriklad z penez danovych poplatniku).

 BTW, pokuste se prevest ta data na penize a uvidite jak moc jsou
      citliva (penezne se da ohodnotit treba i "15 let nepodminene" :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/