Re: OT: citlivá data

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Listopad 4 10:58:11 CET 2002

K otázce proč to řeším: podle rozsahu "citlivých dat" se potom bude řešit následující záležitosti (šifrování, atd.). Podle doporučení vlastníka jsou kladeny dost velké nároky na citlivá data (třeba nutnost šifrovat disky notebooků, vyloučení přístupu dodavatelů) atd. Takže je snaha rozsah citlivých dat omezit na nutnou míru, protože to bude dále generovat náklady...

> Dobrý den, v rámci bezpečnostního projektu ve firmě potřebujeme
> přesněji specifikovat termín "citlivá data". Kromě osobních údajů se
> už názory značně různí.

 Presne ta data u kterych mame pocit, ze jsou citliva :-) Pokud to
 nevite tak bych ciste analyticky zvazoval proc mne to vlastne
 zajima a nedelam-li neco jen pro "delani" samotne. IMHO si zivot sve
 potreby vynucuje sam, sve nad ramec tohoto jsou vetsinou jen umele
 vyvolane a nasledne resene problemy (oblibena cinnost casto financovana
 napriklad z penez danovych poplatniku).

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz