your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Listopad 4 01:06:47 CET 2002

On  0,  wrote:
> pouzivam RH 7.3, upgradnul jsem kernel 2.4.18-10 na 2.4.18-17.7.x a pote mi
> prestalo fungovat bridget networking z VMWARE. Pakety z VMWARE zrejme
> ven odchazeji, ale dovnitr se nic nedostane. Kdyz nabootuju puvodni jadro,
> zase to funguje. Kontroloval jsem config (doufam, ze ten, co je v adresari
> /boot, odpovida danemu jadru), spousta veci se tam zmenila. Myslel jsem si,
> ze je to povolenim Frame Diverteru, tak jsem to zakazal, ale stejne to zase
> nefunguje. Predpokladam, ze spravnou volbou konfigurace jadra to zase
> zacne fungovat. Nevite nekdo, co mam povolit ci zakazat?

Dobry vecer do Siemensu :)
NO, mam dost podobny problem. Mam pro VNWARE 2.0.4 udělaný image s WIN98
(Linux má jádor 2.2.18).

Když jsem jej překopíroval na systém jiný a jádro 2.4.18, stalo semi to
stejné, navíc se mi ani nenakonfigurovaly moduly.

Instalace po mě chtěla jejich překlad, ale dopadl špatně. Byl jsem z toho
vedle. Na internetu jsem na jakýchsi českých stránkách /odkazovali na ně
někteří diskutující v konferencích) patch, který šáhne do zdrojáků modulů a
umožní, aby byly přeloženy právě pro jádro jenž používáte.

VMware jsem nakonec spustil, ale NEJDE mi síť. Přesněji: nejde síť mezi těmi
Win98 a hostujícím Linuxem. Když mám mašinu v sítí, tak se ale z těch Win98
na jiný stroj v síti dostanu....

Nemám absolutně nápad, co s tím. Na internetu jsem  -asi jako vy - prolezl
snad tisíc stránek.
MK