Silne OT: Nakupovani v zahranicnich internet shopech

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 4 11:58:33 CET 2002

| Odesílatel: Martin Patka <smartin na mikroservis.cz>
| V kazdem pripade je absolutni nutnost mit u te zasilky uvedenou
| cenu - ja jsem se takhle jednou spalil a pak jsem dloooouho
| nahanel toho prodavajiciho z eBaye, aby poslal na ceskou
| celnici dopis s uvedenim ceny :-((( i kdyz jsem pak stejne ani
| clo, ani DPH neplatil....

Stačí křivopřísežné prohlášení s cenou, o tom že je to výukově-vývojový
vzorek s cenou 20EUR, který bude vývojem zničen a pod. - poslat třeba faxem
na celnici. Ale každá celnice je jiná, třeba Brno se dost liší od Břeclavi.
Takhle mi to vzali na vývojovou desku (10x10cm) s procesorem, přitom na
obalu byla na nálepce cena 85USD.

JL.