Tuhne memtest na SuSE 8.0

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Listopad 4 13:43:28 CET 2002

On Mon, Nov 04, 2002 at 01:59:54PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:
> Dobry den vsem,
>
> nikdy jsem si s memtest, ktery se da zvolit pri bootovani SuSE nehral, ale
> podle všeho mi tuhne na pořád stejné adrese paměti - vypíší se registry
> procesoru, stav zásobníku a pomůže je reboot. Myslíte, že to může být
> paměťový problém? XP ani Linux mi na té mašině netuhne (NIKDY :)
>
> Je ovšem pravda, že mi ten memtest tuhnul také na jiném stroji, kam jsem si
> stejnou verzi SuSE instaloval (tím pádem stejnou verzi memtest)

Nevim jaky memtest je v SuSE, ale verze 2.8 memtest86 (www.memtest86.com)
mi na jednom konkretnim stroji bud tuhla, nebo vypisovala
vadnou pamet (stale stejna adresa) Verze 3.0 se tvari, ze vsechno je v
pohode. Tak nevim, zkusil bych jeste jiny test :-)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.