BFU: /dev/nst0

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Listopad 4 14:42:23 CET 2002

:> > :> Tezko rict - je treba zkusit jinou pasku, ale si myslim ze spis mechanika.
:> > :> Nemate ji nejak blbe naswitchovanou - DATka ma dole nejake switche aspon
:> > :> co jsem mel v ruce DATku od HP ci Seagate . Aby nebyla naswitchovana pro
:> > :> nejaky OS typu IRIX apod ...
:> >
:> > DAT-ka je teraz odo mna cca 200 km .. ale pozriem sa na nu, ked budem
:> > pri nej .. zatial skusim inu pasku ..
:>
:> Aha ja myslel ze to delate z konsole. Tak se jeste podivejte do dmesg
:> jestli to nepise pri zapisu nejake chyby, treba tam neco bude.

dmesg ostalo tiche .. jedine, co tam bolo bolo hlasenie o paske ..

Attached scsi tape st0 at scsi0, channel 0, id 6, lun 0

ale nova paska zda sa chodi ..

takze ak to bolo chybnou paskou, na ktoru mt status hlasil O.K , tak je
to dobra haluz ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying