Power Point for Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Listopad 4 15:07:45 CET 2002

Dne pondělí 04 listopad 2002 14:51 jste napsal(a):
> sorry za "mierne blbu" odpoved, ale preco chce kazdy pouzivat PP?!
> mne stacia html prezentacie a nikto nema s nimi problem!!! prenositelnost
> je uzasna! ;-)
>
>  goro
>
> btw.: ak uz niekto silou mocou potrebuje tie stupidne PPs animacie,
> existuje aj
> nieco ako flash ;-)

V Debianu žádný flash nemám. Já právě píšu, že chci něco jiného jak PP, ne?
Myslím, že jsem to napsal dost jasně:-(
Ppthtml ani xlhtml, ktery prevede pps (xls) do html, v Debianu jaksi nemám-
poradíte mi tedy někdo, CO používáte na VYTVÁŘENÍ, nejen PROHLÍŽENÍ
prezentací mimo OO?
Myslím, že na tohle jsem se ptal.
Děkuji za validní odpověď.
--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.