Problem se Sambou na RH 7.3

Bob bobz na volny.cz
Pondělí Listopad 4 15:31:29 CET 2002

 >Zdravim,
 >
 >to cisco je mezi LAN a Linuxem? Jak je vodet z logu je problem v tom ze
 >neco nekde filtruje provoz na portech wokenniho sdileni... Jsou to portu
 >137,138 a 139, jak tcp tak udp.
Cisco je mezi firewallem a inetem. Na fw jsem vypnul i iptables=20
restrikce a porad to same. Nejvetsi svanda je ta, ze server jsem rozchodil=
=20
s jednou sitovkou a sambou na kterou jsem nahrnul data, pote provider=20
prines cisko, ja doplnil druhou sitovku a prestalo to chodit. Opravdu nemam=
=20
tuseni v cem je problem.

Robert Jicha    bobz na volny.cz
ICQ: 139555838
Plzen Czech Rep.

One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them