File 'kvet.q.qxd' exists but can not be stat-ed: neni souborem ani adresarem

Petr 'PePa' Pavel petr.pavel na lesnigolf.cz
Pondělí Listopad 4 15:50:59 CET 2002

Dobry den preji.
Mam adresar a pokazde, kdyz nejak pracuji s jeho obsahem (vypis souboru, zjisteni obsazeneho prostoru atp.), shell (bash, ale i sh)
mi rekne "File 'kvet.q.qxd' exists but can not be stat-ed: neni souborem ani adresarem". Nevim, jestli tam ten soubor kdy byl, co v
nem bylo, proste nic. (Mozna, ze byl zalozen z Applu sdilenim pres Sambu.) Prisel jsem na to pres prohledavani celeho disku - kdyz
to zpracovava adresar s timhle souborem, vyhodi to tuhle chybu.

Mam Red Hat Linux release 7.1 (Seawolf), na tehle partition je ReiserFS.

Muzete mi, prosim, poradit, jak se toho souboru zbavit, a pripadne, jak zabranit, aby se to stalo znova?

(Odpovedi prosim primo na muj mail, do konference nejsem prihlasen.)

Diky
Petr 'PePa' Pavel