OT:Plextor a linux

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Listopad 4 15:53:19 CET 2002

zravicko,

> Zajima mne zda ma nekdo pozitivni zkusenosti s jakoukoliv (zejmena novejsi
> 4824 nebo 4012) vypalovackou od Plextora (interni ATAPI)?
> Da se to rozject pod linuxem?

ja myslim, ze pod linuxem neni s vypalovackami jakehokoliv druhu &
vyrobce vubec zadny problem. provozoval jsem mitsumi a nekolik teac
vypalovacek a s nicim nebyly potize. predpokladam, ze plextor nema nic
tak zvlastniho, aby to nebylo stejne bezproblemove.

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: fortran... doporucuji ctyri z peti konstrukteru raket! :-) ::]