OT:Plextor a linux

Zbynek Houska zhouska na cz.foxconn.com
Pondělí Listopad 4 16:07:18 CET 2002

Ten nazor mam vice mene taky, ale kulisaci se tim nechlubi na svych webovych
strankach. A radeji se zeptam nez kupovat sunt...
Dik
Zbynek

-----Original Message-----
From: Daniel F. Hrouzek [mailto:hrouzek na stratosfera.cz]
Sent: Monday, November 04, 2002 3:53 PM
To: Zbynek Houska
Subject: Re: OT:Plextor a linux

zravicko,

> Zajima mne zda ma nekdo pozitivni zkusenosti s jakoukoliv (zejmena novejsi
> 4824 nebo 4012) vypalovackou od Plextora (interni ATAPI)?
> Da se to rozject pod linuxem?

ja myslim, ze pod linuxem neni s vypalovackami jakehokoliv druhu &
vyrobce vubec zadny problem. provozoval jsem mitsumi a nekolik teac
vypalovacek a s nicim nebyly potize. predpokladam, ze plextor nema nic
tak zvlastniho, aby to nebylo stejne bezproblemove.

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: fortran... doporucuji ctyri z peti konstrukteru raket! :-) ::]