File 'kvet.q.qxd' exists but can not be stat-ed: neni souborem ani adresarem

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 4 17:53:00 CET 2002

| Odesílatel: Petr 'PePa' Pavel <petr.pavel na lesnigolf.cz>
| mi rekne "File 'kvet.q.qxd' exists but can not be stat-ed: neni souborem
ani adresarem". Nevim, jestli tam ten soubor kdy byl, co v
| nem bylo, proste nic. (Mozna, ze byl zalozen z Applu sdilenim pres
Sambu.) Prisel jsem
| Mam Red Hat Linux release 7.1 (Seawolf), na tehle partition je ReiserFS.

qxd je pripona pro soubory programu QuarkXpress, takze to ten apple byl.

Problem asi bude s jakou znakovou sadou byl ulozen (MAC EE pche) a s jakou
znakovou ukladala samba. Stejne hlasky mi to dava kdyz zapomenu namontovat
vfat fs s ceskyma opsnama.

REiser ma neco jako e2fsck, pred par tydny to tady slo, zkuste se mrnknout.

JL.