kontrola obsahu uctu na FTP serveru

Tomas Vida vida na velkoplosnytisk.cz
Pondělí Listopad 4 18:32:40 CET 2002

A nemuzete mi s tim trosku pomoct? Na ten doc jsem se samozrejme dival,
ale nevim, jak to pouzit. Ani FAM se mi nepodarilo nijak pouzit. Nejde o
zadny velky provoz. Potrebuju sledovat 1 adresar vcetne podadresaru, kde
bude max. 20 souboru a denne se to muze treba 4x zmenit.

dekuji
tomas

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002