Orinoco&RH-7.2&kernel

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Listopad 4 20:16:15 CET 2002

>Nepochopitelne. Je to zavada v pameti RAM? Jadra maji zkomprimovana v bzImage velikost asi 8-9KB.

Mate asi na mysli bzImage velikosti 800-900kB.

>Budu Vam nesmirne vdecny za kazdou odpoved. Nepochodil jsem totiz ani v manualech, ani u firmy ORINOCO, nebot tam mi zodpovedny clovek rekl, ze on zkompiloval jader asi 40 a z toho se mu chytlo tak 10. Nevim zda se mu chytla jako jadra

No rada prosta - naucit se kompilovat jadro. Jadro zavisi na hardwaru.
Naucte se jej prelozit pro svuj stroj nejdrive bez ORINOCA, pak s ORINOCEM.
Nebo si to nechte od nekoho prelozit - dotycny ale musi znat Vas HW.
Jake zdrojaky jake verze jadra pouzivate? Jakou verzi ktereho prekladace?

OldFrog.