OT: Webmail

David Nebesky david na nebesky.com
Pondělí Listopad 4 20:03:33 CET 2002

Dobry den,

mam ponekud off topic dotaz:

Hledam web mail klienta (IMAP nebo POP3), ktery by:
- ukladal emaily (prichozi i odchozi) do databaze, nejlepe MySQL
- umel vsechny zakladni operace emailoveho klienta (attachementy,
foldery, adresar etc.)
- byl ne-li primo GNU-GPL, pak rozhodne zadarmo.

Pokud mozno - neni to vsak bezpodminecne nutne - by mel navic jeste:
- byt napsan v PHP
- umet spravovat vice nez jen jeden emailovy ucet
- mit vice uzivatelskych profilu
- byt stabilni :-)

Jde mi proste o to, aby vice lidi melo z ruznych mist pristup k jedne
nebo skupine emailovych adres a aby prijate i odeslane emaily mohla
zpracovavat dalsi aplikace. Vzhledem k tomu, ze emailovy server je na
stejnem pocitaci, jako Apache a databaze, mohl by emailovy klient
teoreticky maily cist i primo ze souboru.

Zatim jsem zkousel program Postaci, ktery mi prilis nevyhovuje, protoze
toho moc neumi a zda se, ze tam jsou nejake chybicky :-(

Dekuji za jakykoli tip a preji dobry den

	David Nebesky