Palm, RedHat 8.0, GNOME

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Listopad 4 21:47:01 CET 2002

On Mon, 4 Nov 2002, Petr Vanek wrote:

> vanous na oentar:~$ ls -la /dev/pilot
> lrwxrwxrwx    1 root     root            5 2002-09-09 15:27 /dev/pilot
> -> ttyS1
> vanous na oentar:~$ ls -la /dev/ttyS1
> crw-rw-rw-    1 root     dialout    4,  65 2002-05-13 17:01 /dev/ttyS1
>
> dialout:x:20:vanous,radka,joseph,amanda
>
> psat mi tam muze stejne kazdy ;-)
>
> link se udela
>
> ln -s /dev/ttyS1 /dev/pilot

Tak jo, diky, super.
Tak mi to fachci. Ale problem byl jinde - tohle nastaveni jsem mel i vcera
:-) Zato jsem zjistil, ze mi nebezi gpilotd. Proste demon, ktery na tom
prislusnem portu hlida jestli nekdo nechce synchronizovat.

Symptomy: pilot-link jede jak ma, zatimco ten graficky nastroj v GNOME se
konektuje na toho gpilotd... a ten nejede. Takze krasny grafykcy nazdroj
taky nejede :-(((1

Chvili jsem hledal v systemu, kde se to nastavuje, aby to bezelo
(gpilotd). Bohuzel, tam kde v RH7.3, tak tam to nebylo. Jeste ze ma RH8
takovy krasny kabatek, ze.

Moje nove dotazy:
1- kde nejlepe spoustet ten gpilotd, v rc.local? jake mu davate parametry?
2- ma to nekdo rozchozene na urovni synchronizace s Evolutionem na RH 8.0?
3- kde je nejake nastaveni conduitu pro Evolution? Hledam... a nenalezam.

Diky za trpelivost...
MB
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic