domena windows NT

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Listopad 4 21:59:34 CET 2002

On Mon, 4 Nov 2002, Milan Kamarád wrote:

>     Mám takový problém mám na svém počítači v práci nainstalovný LINUX
> MANDRAKE 9 A POTŘEBUJI SE SNÍM přihlásit do DOMENY WINDOWS NT. Mohly by ste
> mi poradit jaké programové vybavení potřebuji s jejím nastavením.

Potrebujete dozajista aplikaci Samba, ktera Vam umozni pripojeni k
Microsofti siti.

Ke konfiguraci samby bud muzete pristoupit studovanim manualu a vzorovych
konfiguracnich souboru, ktere jsou primo se sambou dodavane, nebo muzete
pouzit nadstavbu SWAT, ktera umoznuje konfiguraci samby pomoci pomerne
user-friendly weboveho interface.

Samba jiste ve Vasi linuxove distribuci je k dispozici.

--
JiKos.